welcome to my blog xD


小粒粒!!!我爱你xD

2011年3月30日星期三

你逼我的

赢了又怎样?

我输了整颗心

already lose my heart 99

i cant lose my style again!

你逼我的

u r the first at 2011 make me blank one =)

u should happy

我什么都不输,去我却白白输了我的心!

i never lose something!

but i lose a heart!!!

damn fuck!

my heart tell me

lois,r u happy?

ya,u win many

but u always lose a heart


god

i can throw all what u wan

i just wan back my really heart

i wan be strong

can?

pls

pls

pls

help me 1time

n the last time

i will cherish

i swear
















我是个大笨蛋;(

我承认!

输!

我没你那么的×!

我没你那么的*!

怎样?!

至少我性格百分之百赢你!










can u feel my heart

can u feel every things

=)



如果有一天

我说要离开你

不要留也不要痛

不是我不喜欢你

cause i cant control my heart to <3 u

我怕,我会奔溃

在将下去

一点都不好收!

你也是一样!

你不明白我!

只有我明白你!

不开心的时候!

心痛!

谁在陪我癫!?

不是你!

是他!

不是你!

不想维持下去了

我可以选择离开= = ?

离开 维持都会痛

我选择离开

至少

离开过后

我心会慢慢好回

谁都不是我最重的东西

对我来讲

我自己最重要

不是你

说过了

不要弄我没心情

我理是我谁

是你先聊我的

怎样?

我就是跟你宠坏了

忍!?

忍!?

o0o =)


没有评论:

发表评论

About Me

我的照片
♥.a simple lois =) 15years wlc to me silly life ;) bitch!go out pls ;D study at smkm MENJALARA ♥ i just wnna say .. god dun unfair... ♥single but not available;)