welcome to my blog xD


小粒粒!!!我爱你xD

2011年3月24日星期四

i wan love u until the end of the world!=)

god

为什么你就是要把我最喜欢的东西给夺走

为什么就是不能让我拥有

至少

能让我能看到他

悄悄的看着他

我也满足<3

知道吗

那地方离我很远叻T^T

不是去旅行

也不知道会几时回来?

还是都是在骗人

hmmmm

知道吗

我很希望

这些都是在骗我的

虽然我们回不去

但是

我不想你离开我=(

离我远远的!

每次想着我们的回忆

痛得比任何东西打我还要痛

那种痛

是在内心

=(

会舍不得你的叻

不要去好不好?=(

我想念你的话

怎么办!?









dinosaur is the important

at my heart

<3

hoho =)

dun know when will the end of the world

but!

if can!

i wan love u until the end of the world!=)

would u like to?

i cant lost u dinosaur

u too?



没有评论:

发表评论

About Me

我的照片
♥.a simple lois =) 15years wlc to me silly life ;) bitch!go out pls ;D study at smkm MENJALARA ♥ i just wnna say .. god dun unfair... ♥single but not available;)