2011年4月30日星期六

hv a nice day =)

fucking happy xD


nice saturday!!!xD


i like it , cause my blog already  complete ;)


oh yeah!


long time dint upload my blogger =)


wan know my recently?


come come come =)


see my pic ba!<3


hehehe 




this is wednesdays guys..=)


my auntie birthday =)

go dinner 

oh yeah 

sure i go la =)

can eat 

hahaxD

then kenny follow =)  



what i do Thursday wor?

sry

ady forger xD

haha

maybe is a funny day 
















friday xD

okkk,that thing is important things

when i go school

sure got =)

still got many la 

but i just take them =)

when finish make my hair n others

i just use my phone on9 n sms xD

no study!!!!

hate!!!;)


yiiii, al lois here!!!xD

funny face ,hehehe 


 alaaa,damn ugly lo my face

zzz

me n kenny yexD
zzzz

so fuck la my face 

haha

sry xD
listen what teacher say 

better i sleep

too bad teacher

cause u cant to attract me xD 





my fucking noisy class

3mawar is 'datika'

hahaha


already habit 

when back home 

sure wan buy ice cream xD

my favorite!!!


when im waiting dinosaur take me

zzz

why

cause today he sleep late

zzz


hahaha

he is apis!!!

funny guy

hey hey hey

we two very friend o xD


























finish my school life xD

yeah yeah yeah

erm

what i wan say?

maybe

no more!!!

hv a nice day guys!!xD

bye =)

2011年4月26日星期二

好闷= =

hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

部落格

暂时放这将的样子吧

没有哪个心情去换和弄


zzzz













dun know how to clean my blog wor ><

hmmmm

wanna cry

sad

when i upload my blog

dun hv my style

haiz

fell in the blank = = o0o

2011年4月24日星期日

i must go alone , happy ending

拿起我的烟,让我享受

make me relax relax...

sry dinosaur

i'm bad

but i cant tahan




alone ,

can feel very best

let me thinking all things <3

独自一个人

让我想了好多好多的东西

不要伤心了

狠点吧

i must go alone


2011年4月20日星期三

u will regret, what u done..

fucking miss!!!

when can slim back!!!!=0=!!!

arhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!

haiz

im lazy to clean my blog wor = =


how ?

who wanna help ?

=)


















suddenly miss my short hair n my M


fucking CB ''yeng''' xD

but i wont cut again

that ady gone

same like him

all ady gone =)

no need miss back

no need make back

just go straight!

continue what u waiting for

erm'

that gud izit?

yaya =)

maybe

but must got patience

emdure


alaaaaa


i can do it la ok

i'm ok <3

i'm super lois

i can , i can , i can


















think before what u say n what u do boy = =

dun make me bad mood

i dislike chat with some boy

got my reason

cause

your r out of ur mind!o0o

有些男生就是将没脑!

teach me how to reply ur chat!?

fuck u =)

















u will regret, what u done...

everyone got his / her defect


no one is perfect one

dun think ur the perfect one

that means

u just a rubbish =)


2011年4月19日星期二

sick



haiZ = =

sick sick sick

o0o o0o o0o

hard 99

first time sick cry = =

OMG

i cant accepted

like, ady wan die

hmmmmmmmm

i scared sick!

i hate sick!

wanna eat many many many medicine T_T

when i sick , i just wanna hv ppl company me

just wanna ppl sleep at my side

can?

but, nvm '

i ady ok now =)

i ady got energy to talk,walk,on9 ;)

super lois ;)

yeah yeah yeah

okokkok

i swear

i wont sick again

cause i dun wan hard again

i dun wan headache,stomach pain, wan muntah ,fever99

all!!!!

bye!xD

dun meet again

this is the last i meet =)

bye bye bye ;)

like child la=(

fever then cry ;(

hmmmmmmmm!

i think im not very sad

cause gt dinosaur company =)

if dinosaur did company me how= = ?

get ready die =)

actually,

im very weak

dun think me very strong




ady boring at house one day

haiz


like a stupid

Zzz

tmr back school ba~!xD

at house will die!












oi,dinosaur

must wan take care me always+always a =)

i dun wan sick again

i scared= =









2011年4月17日星期日

when dream come truth?

知道吗

我赢了所有

但是我总觉得,我的心里,输了所有..

一种想象不到的感觉

我不曾求我能出名,我只需要的是,简单..的生活

快乐的生活,那是我多么想要的愿望

但,我永远都实现不到..

what i wan to the world

that just need a simple world

no need famous,no need too nice

just only hope that can get a simple life

that what i wan .. but, i lost all

once,heard a teacher say

u a rich , u get many things

but u lost a heart

u lost love

what about love?

u already lost a important things at this world

too bad guys

when i heard

when the moment,my heart feel bad

dun know why....


everyone has imperfections

dun think u r the perfect one

that means

u a most imperfections

dun think ur trick is pro one

i can pro than u

cause ur out of ur mind

in this matter, i understand a lot of

i understand, what is a friend

i think

i should happy

maybe, i wanna thx u

let me know

friend....

what is real friend

i not a stupid

i can think

i can ...





yiiiiiiiiii xD

i think lois already open mind la =)

rite?


















hey ;)

watch movie today

haha

learn some word

do u read my book?

boom!!!

hahaha

alaaa

CB la

scary

cheC

not scared xD

oi,dinosaur

we got a simple life rite?

can until forever?

if i got confidence , sure can

dinosaur,do u got?

confidence?(信心)

once,i told u

×ppl…×F =)


do u remember?

ok= =

sure already forget la

haiZ

























if cant forever

nvm...

i still got ours super memories xD

<3


2011年4月16日星期六

pls girl , when u do somethings

use ur brain to think first ok!?

dun hv brain!?

dun hv jipet!?

if u scared

dun say to me every things!

if like that

u will make me blank!

CB!

ur playing with my temper a u know!?!?!

relax!!!!= =



















unfair!!!!!!

一点都不公平!

上天就是爱玩弄人

没关系
你不帮我

我自己来!

我不信钟乐思什么都不能!

haiz'

很糟糕的说

我每次都只会生气

几时我能学会潇洒点

静静的思考就像你那样

我不能=(

脾气臭过大便

haiz


2011年4月15日星期五

this weeks

im gonna crazy = =

damn sohai!

cant accepted early wake up!

FUCK!!

fuck fuck fuck!o0o

CJP!

i hate!

tired
until
wanna cry!= =

hmmmmmmmm

cheer up lois = =








unfair

why that all must help u

unfair

why that all always gv u lie

unfair !

why u all dun know me can say hate me!!!?

got problem izit= =?

我不明白

我真的很不明白

知心朋友没几个






2011年4月11日星期一

already 326 upload blogger

326 upload

all happy? sweet?sad?lonely?happiness?

what should i do?, when i'm (××)?

how i feel?

feel like shit

cause i cant do what

rite?

control control control your temper

always say to myself

stop imagine

dun let yourself be afraid

but

sry

i cant stop thinking

dun let me know , ni men de business

pls

real real real cant stop !!!

damn fuck la guys =0=

ayooooooooo


too bad aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

arhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh



















知道吗

我真的真的不能

完全的不能你在我面前提他

说别人

没关系

我没什么

i'm ok

就是不能

说他

pls

pls

pls









2011年4月10日星期日

fill in the blank (╯-╰)凸

更新?

haiz

不是一样

不会有特别的东西发生

在想

会不会有一天

会让我感受到

失去你的滋味

离开你的滋味

问回我自己

钟乐思,你能吗?

hope, hv one day

i can do it

游戏还刚开始

你那么快就放弃?

太糟糕了吧!














我明白

我真的明白

不是你死就是我活

不是你走

就是我走=)

如果给我选的话

我希望

能做你的好朋友

最好最好的朋友

能让我亲近你<3

做你女朋友

让我陪伴你<3

我们

有那机会吗?

我们

未来会怎样?

我们真的能一起到老吗


确定吗?


能吗?


真的愿意吗?

可能以后

你是她的以后

没人会知道

过后

会发生的事

如果我能知道的话

我希望

我没认识过你

好想,好想,好想

告诉你

我的外表

和我的内心

是完全的不一样

知道吗

从来,从来,从来

没有人会明白我的心情

我的感受

我的寂寞

我的痛

我的心

我的梦

我的爱

完全,完全,完全

没人会懂

别说你明白,了解我

那只是个笑话

天大的笑话

别说你和我在过一起而一点都不了解我

是那么的荒唐

。。。。

我什么都失去了

而得到的

只有

一无所有

其实

我只需要

简单的生活

简单的快乐

简单的想象

给我选

我可以不要爱啊=)

不觉得吗


这字

可以让好多的东西改变

可以看到好多的傻孩子

可以做好多的傻事

想回去

值得吗

好像

很不值得!

还小!还小!

打不如

把时间做些有用的东西!

恋什么爱!?

小孩子!

学什么恋爱!

可能有些人会说

小孩子不可以恋爱?

如果

你会想了

你会明白我所说的

为什么

我会这样说

知道吗

我觉得

很对

将小

恋爱

得到的只有0价值

最后?









朋友

如果给你选

如果给你选

你希望

继续现在的我

乖乖的

静静的

还是

做回

霸道,野蛮,罢辣的钟乐思

小小事

讲打讲杀

惹是生非

lc 懒样

但是

我不明白

现在的我

开心点

还是以前的我开心点

我不知道











怎样改

也改不了我的脾气

i cant change my temper become gud

sry

i still easy to get angry

my style

dun make me become

siao =)

i can , make u

more siao !

do u know that

i cant grt angry

i will irrational

Zzzz= =













when i can know ur real heart?

when u can know my real heart?






2011年4月8日星期五

Use your smile to change the world. Don't let the world change your smile.

2011年4月6日星期三

fill in the blank (╯-╰)凸

wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii = =

dun lie me a! cb!

lie me hate u forever!o0o!

=0=

no mood = = !!!!!

Zzzzzzzzzzzzzzzz!!!!!!!!!














dun know why

when i see nicole blog

sure thinking u = =

zzzz

stop =0=

hmmmmmmm

ady gone!!!!

zzzzzzzzzzzz















我不想想你的

是我的心自动的

我不想的!

怎么办!

糟糕=0=

可以停止?

简直就是拿命=0=













在学校

不是讲话,玩,吃,吵还有睡

我还能做什么?

too bad !

what should i do!

zzzz

gv me some freshness!

fill in the blank (╯-╰)凸

damn bored

cb,dinosaur

sleep sleep sleep =0=

but

i know u tired la

haiz

nvm la

im kind queen

=)

but u not a kind king xD

alaaaa=0=

我很闷

闷到很bekcek

怎么办?

谁想陪我=0=?

Zzzzzzzzz












我想你陪我<3

有可能?

应该没有吧!

2011年4月5日星期二

keep it secret

容许我来一次的情绪化


我对我们的感情很认真

but'

***cant forever

sry

我知道你也很难做

但是我要听的不是对不起

我........

我没有生气

我没有

我只是心痛

我的心真的很痛

知道吗

有些人说得很对

看到你和别的女生玩,sms,讲话,亲密

你会很讨厌他!

很像把他杀了!

i dislike!!

i hate!!!

cause i very love u!!!!

got many answer i can answer it

but i did answer

same

better shut up

i know

if i ask

can get

scold n sad

that will be a problem

keep it secret

=)

at my heart


w s a n d <3

trust pls!!!










































知道吗

不能让我知道你的东西

我会想一整天

我,

很久没看到你了=(

我朋友不小心把你的电话号码给弄不见了;(

aaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

TMD!!!

我无言啊!!!!!!!

zzzz

没关系

只想告诉你

我偷偷想你了=)

秘密xD

但是我们的生活

相差真的真的很大=(

你如此的忙

我们

不一样世界吗?

可能吧

我会把我之前所说的东西都实现的!

信我!

有一天!

一定会实现的!!!

l n d w !!!!

















i dislike

when i see ur face

cause i can think many =0=

ayo

how?

can u go die a ?

zzzz

pls!!!!!!!!!

i dun wan my mood bad!!!!!!!!!!!

去死吧!!!

hmmmmmm=0=










复杂的感情=0=

!!!!!!!!!!!













我还在乎你的一举一动

但是

对不起

我只能默默的守护

我们

回不去了

真的真的回不去了


还是那么喜欢你的钟乐思

她没变

我们

没缘吧

看着时间慢慢的过

看着电话不再响起the show 的歌

心里给自己的借口

他很忙的好不好!

连你号码都没了

that god tell me?

是时候放!?

但是

我知道

没可能的


2011年4月4日星期一



dinosaur !!!

see

our son xD

hahahaha


CCb

leng zai 99














simple life

nothing problem<3

but

i gt a son =)

hahahaha

xD


fucker life ;)


when im boring

music r company me










tmr school

hope i gt a gud mood to going school =)














得到你的人

得不到你的心

最后不是一样

什么都没有

大不如

自己爱自己

自己过自己的生活

can i gt a gud life?

no need any things

just wanna happy


2011年4月2日星期六

dinosaur, BCF!!!!

videoi like it<3

my sound <3

=)









today im going shopping


Zzzz


but

not nice la = =

next time go buy again

i lost many clothes

hmmmmmmm=(

already late!


Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz







你永远都不会知道

我不只想做朋友

这句话

有意思xD

u never know

i dun wan just do friend <3

i love this word












我不需要任何的同情

可怜?

(╯-╰)凸

神经病发作

谁来救我?

情绪化

OOOOMMMMMGGG

真的很糟糕

















我永远都不会明白你的心

就好象

你永远都不明白我的心

oi

你明白吗?@@

很想知道

你在想什么= =

但是你的生活是如此的忙

......

About Me

我的照片
♥.a simple lois =) 15years wlc to me silly life ;) bitch!go out pls ;D study at smkm MENJALARA ♥ i just wnna say .. god dun unfair... ♥single but not available;)