welcome to my blog xD


小粒粒!!!我爱你xD

2011年6月10日星期五

其实我是不是个很难以了解的女生?
im a difficult to understand girl?

i dun know ..

but i know it , not every one can accepted my style n temper ,,

from that case , i know im false , i already think long time , but ... i dun know where my false

serious , i dun know

but from yesterday , i know it all

same like dinosaur say , we are very hard to build this house

but because of me , got a boy come cleave up ,Zzzz




就像我们辛辛苦苦的把这件家建立起来,但是我却叫人来劈开而起别的

我做每样东西都没想过你的感受,就像这次,我更本就没想过你..因为我控制不到我自己

我的却很爱玩,但是,到现在我还明白,我错的很离谱,我没想过你的感受,我没有尊重你

很想告诉你,不会有下次,但是以我的性格,我是不会说出将的话

因为无论什么事,即使我吃醋,什么的,我都不会告诉你

i wont let ppl know what i think , baby , that truth

cause i dun know how to open my mouth to say it

i will silent , then think with my heart

就算我再不喜欢它,我都不会告诉你..

我很自私,我输不起

damn selfish

yup, i'm

我对所有事情都很敏感

我样子装着不在乎

其实我心里是那么的在乎=,=

i dislike gv ppl know my real heart <3

我信我们能到永远,但是我不希望其它人也可以和你到永远


i trust ours can until forever , but i hope just only ours until forever ;) 


我要你就只是属于钟乐思的


i wan you are only mine , lois chung only can get you! dinosaur!!!;D

我会等待,直到我得到=)


i will waiting until i can get it <3 =D 




原因只有一个,因为我爱你咯死蠢xD

没有评论:

发表评论

About Me

我的照片
♥.a simple lois =) 15years wlc to me silly life ;) bitch!go out pls ;D study at smkm MENJALARA ♥ i just wnna say .. god dun unfair... ♥single but not available;)