welcome to my blog xD


小粒粒!!!我爱你xD

2011年9月16日星期五

india girl =D

hehehehe...

i has a surprise and to share ;D

just see pic!




im india lois ;D


















hahahs,gang gang gang !!! 

他们邀请我和他们拍照=)

可能我真的很像印度人吧@@

还有另一班的印度仔的;P

但是在他们那里,我没拿到照片;P


我mummy说不像我;P

my mom ask me , who that girl  @@

come on ;D

your daughter !!!


我想嫁给印度人了=)

超级羡慕你们


when young until now, i still loving india clothes 

我的演出,永远都只为印度而吸引

我唯一的兴趣,也只有印度


hehehe,看吧,

我可是没骗你们;P

我从小到大都是印度xDDD

fucking like india clothes!!!




我斯文吧?xD

im ladysssssssssss! ;P

im , my DADDY'S princess

 thx dinosaur's mummy borrow  acessories to me =D

有将的mummy就好咯=)

帮我称完全部首饰

还借我所有的化妆品

alaaa, 我爱你 xD 

也很爱你儿子耶!;D





cool lois xii! xD

same like my dinosaur DADDY!

cool face ;P

oh yeah!

cool cool couple!♥ ;PPPP

heheheh!

我是多么的希望,你能看见我这身打扮><

最后你也只能看到头发罢了><

还是摆着臭臭脸

眼泪流下来的时候!!shhhhhhhhhhh!

OMG! 






i like my hand so so sooooooooo much!xD 










before =) when not yet make up 


fuck you!!;D

this pic is for ppl who i HATE!!!o0o xD

别以为我对你会斯文

好听点你是不自爱,不要脸

难听点,你只是只鸡 ;D


hehehehe! damn lady!!!!!!!!!!!!

damn sven!!!!!!!!!!!!!

i like ;P i like ;P i like;P

hehehehe!


 WTF!!!

im lost my watch!!!!!o0o

im going crazy!!!!!!!!!!!

im fucking fucking fucking SAD!!!!!!!!!!!!!!

第一次不见东西,让我超级的紧张!==

你知道吗!!

你偷钱头其它的!我一点!一点都不介意!!!!!!!!
完全就是可以送你!

但是你却偷了我和DADDY的情侣手表!

TMD!

你这个死pok Gai!!

那是我千辛万苦==存钱

买回来的手表!

ishhhhhhhh!

very very despair ;(

i love that watch!

but i not take care good!

cause that is a same things with my DADDY!!!T^T

但是你却告诉我,没关系la,你又不是不见我

我们再买过

买会都没有意思@@

我又要再存钱买过别的情侣表!!

saving money!

T^T

我还是那张臭脸对着你

然后你给了我一个大大大大大惊喜!!

我整个人都被吸引着,hahahs

  







过后回家

告诉老妈,手表不见了><

hmmm,他却说,破财挡灾,人没事就好
ayooooooooo!!;(



过后爸爸说去新加坡买回给我;P

好好好好好!!!!!!!!=D

i'm waiting!!!














还有超级多的照片没有上传到><

在wendy yan yan的相机

拿到了,我在继续,看图写故事啊=)

still got many photo not yet upload ye

nvm><

already get , i will upload again 

sabar la xP hehehe















































在我不开心的时候,你没离开我

一直陪着我=)

也一直哄我

when  im sad

you are company me!

lam sei我咯xD

hahaha,baby!

wo ai ni ye xD

yong yuan!!!
























continue!!!=D







最大的校长=) 



一班美女=) hehehe

我们都不同种族

可以说,我和亲爱的小童比较熟><

还有青衣的,我妹子=)

你们都很美,我要流口水了耶;P


damn you Jia qi

dont want take pic with me , fuck you!xD

gv me remember! 

my friend 

when im going crazy 

when im lost my watch 

they are help me =)

i love you all =)

在我有事的时候,你们是多么的帮我

我会记得.因为这些,还是真正的朋友

就算失去了手表不开心

也得到了用钱买不到的友情

你们都是我永远的死党!

没有讨厌不讨厌!

我们要一起走到老;P



draw draw draw =D 

hehehehe!

say HI to my DADDY! XD 


classmate =)

you are height ><


funny xD


get ready!xD


when im teaching how to dance @@ 

hahahas


waiting to draw my hand 


hahahahs, see me anot?xD


hahahas,LC face xD


hahaha><

i dun know,what your name ><

sorry!><

因为我只是邀请拍照

但是也是一场朋友嘛;P

对吧?=)

friend also =D


my class teacher 

she are nice 








hahaha,kenny yee! you so so cute xD


short like little child !xD




hahahaha,all short than me xD






busy ><




short short kenny!


i love you xD




friend 






cute xD










like !




black black =P


i love this pic so so much xD


DADDY! he is monkey ;P


wendy bird bird xD


Last =D

skip many many many 

hahaha

forgive me!








































happy ending  ♥ =)

没有评论:

发表评论

About Me

我的照片
♥.a simple lois =) 15years wlc to me silly life ;) bitch!go out pls ;D study at smkm MENJALARA ♥ i just wnna say .. god dun unfair... ♥single but not available;)