welcome to my blog xD


小粒粒!!!我爱你xD

2011年8月30日星期二

WRONG TIMING!! ♥

suck DAY! 


suck morning! suck afternoon! suck night!  I HATE THEM! I HATE YOU DADDY!


i'm very very unhappy , who can feel it?


who can company me? 


我很不开心,你知道吗? 


我很伤心,可笑吧,陪着我的,竟然是只没生命的bear


可悲吧,我还是第一次掉这眼泪来upload我的blog


开心吧,你们开心吧


怎么我就是原谅不到,尽管你做任何,你说任何的东西,我心..好像死去了..一点感觉都没有


你会不会觉得你玩过火了?你会不会觉得你自己过份了!?


i'm SAD LIKE A DOG! 


我很恨很恨你.但是我又很爱很爱你!


如果我有勇气,可能我老早已把你给推开,离开我的世界,离开你的世界


但是我没有那个勇气


我该怎么办?T^T 


teach me pls , teach me pls! teach me pls!


the first time i feel fucking sad


the first time i feel fucking stupid 


the first time i feel fucking *******!


我很清楚,我很明白,我很了解,我自己为什么会搞成将


但是我很犹豫


我很烦


我不知道该怎么做


我想不到完美的答案,和解决方法


我受够了任何的伤害了,我的心很痛了!






i very very love you , BUT , YOU LOVE HER 


haha@@  DAMN FUCK! STUPID RELATIONSHIP!!!


DON'T FAKE!!! 


SHOULD I SAY BYE TO THEM? TO YOU?


I VERY regret , because i love you








wrong timing 

















































没有评论:

发表评论

About Me

我的照片
♥.a simple lois =) 15years wlc to me silly life ;) bitch!go out pls ;D study at smkm MENJALARA ♥ i just wnna say .. god dun unfair... ♥single but not available;)