welcome to my blog xD


小粒粒!!!我爱你xD

2010年11月28日星期日

if u dare,i must to take on!

要讲我的话先拿你的shit照下你自己的脸!!!



hei!girl! are u know what is shit!?!?



you all face same like shit!fucker!o0o



dun make me angry!

go die la !!!SUCKER!o0o!

what!?

say me sohai!?

so ?

sohai hv crime a fucker!!?

if u wan say! face to face la !

if u dare!!!!

u all just only a jerk!puii!

hate me?

come game la !!


wan play with me ?

u r not qualified!!!!凸!!!


i hate u all so so much!



fucker! leave my world PLS!









在我心情不好的时候做一些很得人讨厌的事情


在我心情不好的时候给我知道这些事情


就=在惹老虎咬人


就=自己命长


不怕给车撞死!


Zzzz


我觉得我的脾气很臭


动不动就会不爽


以前都很能忍


不懂是不是,不一样的事(因为那个是感情事;D)haha


所以不一样


haiZz


对!我是sohai!


怎样!有罪啊!


我发桥!?


你有没有搞错!


只有听过人家讲我很粗鲁!


发桥!?


配你们多点!


cb!

我现在跟你有仇啊!


要的话


来啦


game


不要多多烂耶!


lap摩托啦!


我钟乐思不去×××lap摩托,不去那里起车头的话!



我不要姓钟!


你将喜欢跟我玩


等我!!!


日子一到!那就是你‘生日礼物’


进场!?


谁怕谁


if u dare,i must to take on!


this all is u forced me !



last!


i realy wan fuck U !







1 条评论:

About Me

我的照片
♥.a simple lois =) 15years wlc to me silly life ;) bitch!go out pls ;D study at smkm MENJALARA ♥ i just wnna say .. god dun unfair... ♥single but not available;)