welcome to my blog xD


小粒粒!!!我爱你xD

2011年3月29日星期二

lois super rubbish memories!


about yesterday

sry

no comments at here

keep it a secret ba!

just

lois super rubbish memories!

meiguanxi! zhengdemeiguanxi!

i cant back to form1 ,lois xii!!

i dun wan

cause i wan know

im grew up

可能我的relationship,带来很多的误会ba!

sry dinosaur

when u ask me

how

i just

ayo ayo ayo

cause i wanna get ***** !!! @@

better shut up

rite?

lois!!

control ur temper pls!~

stop thinking anymore!

我永远都不会幸福..

幸福

也只有那几分钟

女孩

你不懂

对我来说

你很幸福!

别再误会他了!

我也在很努力的放弃着一个人

我感情超级复杂

这点我承认

没人知道

我真正爱的人是谁

就连每次跟我走在一堆的朋友都不怎么懂

不要讲没跟我说过话的

没和我走过一起的

你们哪会懂啊?

r u god?

if u is

pls

help me


im single or what

i think

not ur all business rite?

then

pls

if u free

u can choose play with me

dun do some fucker thing at behind

别在我面前发桥

我没惹你,你别惹我

我没讲你,你别讲我

没想到你那么八!

kenny,你不是很讨厌他的?

要玩没有!?

他弄到我很不爽!

100之不爽!

他要惹我变回form1的钟乐思!

怎么办!?

我懂当初!

为什么你那么型的就跟那马来仔分手了!!

现在的我!

非常赞成!

死八婆!

你小心点!o0o!

有留下午的话!

你会死得惨惨!

oi! CcB!

becareful a !

dun forget!

im same school with u!

wan play with me?!

same!

i just to take on!

我奉陪到底!


我吊你apa lan jiao a! = 0 =










最爱你的人是我

你怎么能舍得让我难过!?

为你付出了那么多

你却没有感动过!


没有评论:

发表评论

About Me

我的照片
♥.a simple lois =) 15years wlc to me silly life ;) bitch!go out pls ;D study at smkm MENJALARA ♥ i just wnna say .. god dun unfair... ♥single but not available;)